Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Графіки

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лекція
Предмет:
Інші

Частина тексту файла

Питання, які ми розглянули на минулій парі. Моніторинг на основі елеткронно-проминевої трубки, рідко-кристалічні і плазмові. Принтери: матричні, струменеві, лазерні. Сканерчики Стандарти програмного забезпечення комп’ютерної графи. Першорядна ціль, яку переслідують в стандартизованих графічних пакетах – це їх універсальність. Програми із стандартними графічними функціями легко переносяться з однієї машини на іншу і можуть використовуватися в різних реалізаціях та застосуваннях. Міжнародні організації обєднали свої зусилля з метою прийняття загальноприйнятого стандарту комп’ютерної графіки. В результаті у 1984му році була розроблена базова графічна система GKS (GraphicalKernelSystem). Ця система була прийнята як перший графічний стандарт програмного забезпечення міжнародною організацією по стандартизації (ISO). Далі різними національними організаціями по стандартизації. Спочатку ЖКС розроблявся як пакет для двовимірної графіки, а потім з’явилось 3-вимірне доповнення цього пакету. Наступним розробленим і прийнятим стандартом був PHIGS (Programmer’sHierarchicalInteractiveGraphicsStandard). Цей стандарт відрізнявся ширшим діапазоном моделювання об’єкту, задання кольорів, зафарбовування поверхонь та іншими та іншими. Потім з’явились продовження FixPlus, в якому надавались можливості тривимірного зафарбовування поверхні. В той час як розроблялися ці два пакети популярними ставали графічні робочі станції виробництва компанії SiliconGraphics(SGL).Ці робочі станції випускалися разом з набором стандартних функцій під назвою GL (GraphicLibrary). Пізніше пакет GLстав графічним стандартом і він поширився на інші апаратні засоби і на початку дев’яностих рочків він був перетворений у версію OpenGL як апаратно-незалежна версія. Зараз цей пакет підтримується і оновлюється організацією ArchitectureReviewBoard–консорціум різноманітних компаній, які постійно працюють над оновленням OpenGL. Бібліотека ця розроблена для ефективної обробки 3Dданих, але може працювати із описання двовимірних сфер як частковим випадком трьохвимірного зображення. Графічні функції в будь-якому пакеті як правило задають набір описів, який не залежить від будь-якої мови програмування. Потім задається прив’язка до конкретної мови високого рівня. Ця прив’язка задає синтаксис, який дозволяє користуватися різними графічними функціями цієї мови.Ця прив’язка задається таким чином, щоб можна було використовувати відповідні можливості мови і керувати типами даних, параметрами похибок, обробкою цих похибок і так далі і так поїхало і так пішло і полеті-і-іло… Специфікації для реалізації графічного пакету в тій чи іншій мові задаються ISO. Існують прив’язки пакету до C, C++, Fortran, та інших різноманітних мов програмування. Пакет OpenInventor – набір стандартних орієнтованих функцій для опису схем, які можна зообразити із звертанням до OpenGL. Пакет VRML(VirtualRealityModelingLanguage)– мова моделювання віртуальної реальності. Цей пакет як підмножина пакету OpenInventorдозволяє створювати тривимірні моделі віртуальних світів мережі Інтернет. Зображення на веб-сторінках Javaможна використовувати за допомогою графічних бібліотек. Системи координат. Для того, щоб описати рисунок вибирається декартова система координат(Cartesian), яка м.б. 2-вимірною або 3-вимірною. Ця система координат називається зовнішньою системою координат(базова). Потім описуються предмети на рисунку для чого з допомогою значень зовнішніх координат точок задаються їх геометричні специфікації. Наприклад прямолінійний відрізок визначається положенням двох його вісей. Многокутних описується набором координат його вершин.Значення координат цих точок зберігається в описі сцени, разом з іншою інформацією про ці об’єкти – колір, максимальні мінімальні значення для об’єкту. Потім об’єкти відображаються. Тобто ця інформація про сцену передається стандартним процедурам візуалізації, які визначають видимі поверхні і ставлять у відповідність об’єктам значення координат на екрані монітора. Екранні координати. Місце розташ...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини